Agrupament Escolta La Mulassa
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

INTERVENCIÓ AGO!

4 participantes

Ir abajo

INTERVENCIÓ AGO! Empty INTERVENCIÓ AGO!

Missatge por Aina Samfaina Dl Nov 09, 2015 11:22 am

Aquí deixo el que vam dir de la intervenció; si algú crec que s'ha d'afegir/canviar/treure alguna cosa, endavant Smile

INTERVENCIÓ AGO (Hola, sóc el Martí Llaurador de l'Agrupament Escolta la Mulassa) bounce

Després d’haver analitzat els programes del primer any del nou trienni volem compartir una reflexió. Estem molt d’acord en la línia de treball proposada de cara als tres següents anys, s’hi reflexa esforç, ganes de treballar i il·lusió en vers al projecte.

No obstant, donarem un vot negatiu a cada un dels àmbits pels següents motius:
- En primer lloc, veiem que treballareu tots els àmbits de forma cooperativa. Conseqüentment, valorem que tot i que els objectius són ambiciosos i rics, els programes tenen un marc d’actuació reduït. És a dir, al treballar conjuntament, trobem a faltar objectius més específics de cada àmbit.
- Per altra banda, en la majoria dels objectius que us plantegeu no especifiqueu la metodologia de com es duran a terme. Pensem que ens manca informació per tal d’entendre millor els programes i sentir que hi ha transparència, ja que sempre costa que la informació arribi als agrupaments a la perfecció.

Finalment, entenem que és el primer any i que poc a poc s’aniran polint aquests detalls que poden generar confusions.

Apalei, ja direeeeeu What a Face

Aina Samfaina
En llista d'espera

Mensajes : 11
Fecha de inscripción : 06/10/2015

Tornar a dalt Ir abajo

INTERVENCIÓ AGO! Empty Re: INTERVENCIÓ AGO!

Missatge por AnnadeLleida Dl Nov 09, 2015 10:56 pm

Eeei! esta molt bé!

pero jo al começament posaria "el nou pla triennal" en comptes de nou trienni sol.
Però la resta m'agrada molt!

sobretot si al acabar diem "apalei, ja direeu" Laughing

AnnadeLleida
Follet de 1r any

Mensajes : 31
Fecha de inscripción : 22/09/2015

Tornar a dalt Ir abajo

INTERVENCIÓ AGO! Empty Re: INTERVENCIÓ AGO!

Missatge por Núria Molero Dt Nov 10, 2015 10:33 am

Jo canviaria l'estem molt d'acord, per estem d'acord, que encara es pensaran que ens encanta.

Afegir mínim a la frase "No obstant, donarem un vot negatiu a cada un dels àmbits..."

I el punt que els objectius són ambiciosos i rics, no sé, jo posaria uns adjectius no tan grans, és veritat que enguany estan millor els programes, però realment han escrit objectius de mínims perquè tothom els aprovi, osigui que potser en el fons no són tan ambiciosos i rics. Així que jo posaria, tot i que els objectius estan millor que altres anys, o algo així.


La punky! Twisted Evil

Núria Molero
Follet de 1r any

Mensajes : 34
Fecha de inscripción : 22/09/2015

Tornar a dalt Ir abajo

INTERVENCIÓ AGO! Empty Re: INTERVENCIÓ AGO!

Missatge por Graciel.la Dt Nov 10, 2015 9:35 pm

A mi m'agraden molt!! estic d'acord amb el que diu l'Anna, posaria Pla triennal.
Jo trobo que els adjectius estan molt bé, no els canviaria pas.
Acabaria amb un moltes gràcies XD

Graciel.la
Follet de 1r any

Mensajes : 20
Fecha de inscripción : 08/10/2015

Tornar a dalt Ir abajo

INTERVENCIÓ AGO! Empty Re: INTERVENCIÓ AGO!

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum